Een warm én hartverwarmend weekend! Sportievelingen reden the Ride for the Roses in onze shirts. De fietsclub van een verpleegkundige bracht rozen naar het hospice en Remco Weevers uit Oldenzaal heeft in de afgelopen periode € 11.772,– bijeen gebracht voor ‘Hartstocht Fietsen met een Missie’. De opbrengst gaat naar het KWF. Ook het hospice in Oldenzaal en hospice Het Clarahofje in Goes mochten een cheque in ontvangst nemen. Geweldig! Enorm Bedankt!

Het jaarlijkse bowling event ‘de 12 Uur van Goes’ was ook dit weekend. Bowlingvereniging Goes speelde een geweldig bedrag voor onze Stichting bij elkaar. Voor het vijfde jaar op rij mochten wij hun goede doel zijn. We bedanken de bowlingvereniging diep vanuit ons hart.